OGŁOSZENIE O WYNIKACH ZBIÓRKI PUBLICZNEJ
przeprowadzonej w terminie od 01.05.2014 roku do 31.12.2014 roku na terenie Bukowca
Nazwa i siedziba przeprowadzającego zbiórkę̨: Fundacja Doliny Pałaców i Ogrodów Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Świdnicka 31, 50-066 Wrocław
Nazwa organu oraz data i numer pozwolenia: decyzja wydana przez Wójta Gminy Mysłakowice nr 28/2014 z dnia 28.04.20114 r.
Suma zebrana w ramach zbiórki publicznej w formie sprzedaży „cegiełek” wartościowych o wartości 5 złotych i 10 złotych:
Łącznie zebrano 2705,00 zł
Kwota 2705,00 zł jest przeznaczona na rewitalizację i utrzymanie parku w Bukowcu
Szczegółowy podział wydatków:
- · Zakup paliwa do maszyn i urządzeń dla utrzymania parku – 2496,58 zł
- · Obsługa maszyn i urządzeń dla utrzymania parku – 191,00 zł
- · Środki ochrony osobistej pracowników zatrudnionych do utrzymania parku – 17,42 zł
Wysokość kosztów przeprowadzenia zbiórki publicznej: 0 zł
Łączny dochód ze zbiórki publicznej: 2705,00 zł
Wykaz kwotowo-rzeczowy kosztów przeprowadzania zbiórki – Fundacja nie poniosła wydatków.